Insense Beauty - Platform Voor De Beauty Branche - Wij verbinden ondernemers, specialisten & leveranciers in de beauty-branche.

Connectivity is the key to success

Veel gestelde vragen aan Insense Beauty

Het team van Insense Beauty heeft een lijst samengesteld met de vragen die aan ons het meest gesteld zijn. Mocht u een vraag hebben dan kunt u wellicht hier direct het antwoord vinden.

Onze klantenservice team helpt u graag met het invullen van uw portfolio. Bel ons direct via deze link of stuur ons een email via uw mailprogramma door op deze link te klikken of gebruik ons contactformulier.

Ja dit is mogelijk, maar u kunt maar een maximum aantal flyers downloaden wat afhankelijk is van uw type account en uw NAW staan op de flyer, u kunt er altijd voor kiezen om uw abonnement te upgraden zodat u meer flyers kunt downloaden.

 

Wanneer u een goud abonnement heeft afgesloten kunt u meerdere vestigingen aangeven. Let op dat het aantal te downloaden flyers geldt voor alle vestigingen en is cumulatief.

Ja, u kunt uw factuur downloaden nadat u bent ingelogd. Ook ontvangt u een factuur in uw mail. U kunt altijd via uw klanten dashboard gaan naar ‘Facturering’ hier kunt u alle facturen downloaden als pdf, uitprinten en bekijken. Ook kunt u hier gelijk openstaande facturen online betalen. Alle facturen zijn inclusief B.T.W.

Uw gegevens worden beveiligd naar ons gestuurd. Daar kan niemand aankomen en niemand kan ze zien. U krijgt een code die opgebouwd is uit miljarden mogelijkheden, dus niet te kraken. Bovendien geeft Insense Beauty nooit de gegevens zonder uw toestemming aan derden.


In de adresbalk van onze site kunt u een groen slotje zien. Dit betekent extra veiligheid. Uw gegevens bij een aanvraag worden versleuteld zodat ze niet onderschept kunnen worden. Banken gebruiken bijvoorbeeld ook deze beveiliging.


Deze website hanteert de GDPR-richtlijnen van de EU.

Wanneer u een slechte ervaringen heeft met een specialist dan heeft u de mogelijkheid om een review bij deze specialist te plaatsen. Daarnaast kunt u ons altijd informeren door middel van ons contactformulier.

Dit is voor de registratie en handelingen die wij moeten doen voor uw deelname aan ons platform.

Nadat u bent ingelogd kunt u zelf alle relevante informatie behorende bij uw verhuizing wijzigen in uw profiel.

Nadat u bent ingelogd kunt u zelf alle informatie behorende tot uw portfolio/account wijzigen. De enige uitzondering hierop is uw gebruikersnaam.

Nee hoor u kunt nadat u bent ingelogd uw nieuwe logo uploaden i.p.v. het oude logo. Dit geldt trouwens voor alle afbeeldingen die u heeft geüpload tijdens het aanmaken/beheren van uw account.

Nee, Het is helaas niet mogelijk dat u zelf uw gebruikersnaam wijzigt. Deze kan alleen gewijzigd worden door contact op te nemen met Insense Beauty. Hiervoor worden aparte registratie kosten in rekening gebracht.

Wanneer u uw wachtwoord of gebruikersnaam bent vergeten kunt u onderaan het login scherm klikken op ‘Wachtwoord vergeten?’ of ‘Gebruikersnaam vergeten?’

 

Login scherm

 

Volg vervolgens de instructies op het scherm om uw wachtwoord of gebruikersnaam te herstellen.

Wanneer u de stappen heeft doorlopen om een herstel van uw wachtwoord of gebruikersnaam aan te vragen dan moet u een e-mail hebben ontvangen op het e-mailadres waar u uw account mee heeft geregistreerd. U ontvangt alleen op dit e-mailadres een bericht. Controleer ook uw spam/junk folder of hier een email van Insense Beauty in staat. Mocht dit ook niet het geval zijn neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

Insense Beauty - Platform Voor De Beauty Branche - Wij verbinden ondernemers, specialisten & leveranciers in de beauty-branche.

Staat uw vraag er niet tussen?

Neem dan a.u.b. contact op met het team van Insense Beauty, want wij helpen u graag verder! U kunt contact met ons opnemen via ons contactformulier of bel ons direct via onderstaande knop.


Meld u aan en maak gelijk gebruik van het Insense Beauty Platform.